Asistence ZADAVATELŮM při elektronických úkonech v průběhu VZ

Nevyužíváte externí administrátory, ale chtěli byste mít jistotu, že postupujete při elektronických úkonech správně?

Rádi vám poskytneme asistenci ve všech krocích elektronického zadání zakázky jakéhokoliv rozsahu.

Asistence zahrnuje tyto kroky:

  1. Komunikace se zpracovatelem zakázky v celém jejím průběhu
  2. Kontrola zadávací dokumentace v části pokynů pro elektronické podání nabídek a jejich vyhodnocení, pokyny pro přípravu a vkládání nabídek dodavatelů do elektronického nástroje
  3. Kontrola přípravy zakázky v elektronickém nástroji, zahájení zadávacího postupu a vyzvání dalších dodavatelů
  4. Příprava otevírání nabídek podle finančního limitu zakázky, parametrizace otevírání
  5. Řízení otevírání, resp. dešifrování nabídek, hodnocení a stanovení výsledku
  6. Možnost osobní účasti při otevírání, dešifrování a hodnocení nabídek

Cena je v rozpětí Kč 2.000 – 3.000 podle rozsahu zakázky při on-line kontrole.                                    Cena činí 4.000 Kč za zakázky, kdy je vyžadována osobní účast při otevírání (+ doprava Kč 5,-/km z Ostravy)