Nevyužíváte externí administrátory, ale chtěli byste mít jistotu, že postupujete při elektronických úkonech správně?
Rádi vám poskytneme asistenci ve všech krocích elektronického zadání zakázky jakéhokoliv rozsahu.
Asistence zahrnuje tyto kroky:
- Komunikace se zpracovatelem zakázky v celém jejím průběhu
- Kontrola zadávací dokumentace v části pokynů pro elektronické podání nabídek a jejich vyhodnocení, pokyny pro přípravu a vkládání nabídek dodavatelů do elektronického nástroje
- Kontrola přípravy zakázky v elektronickém nástroji, zahájení zadávacího postupu a vyzvání dalších dodavatelů
- Příprava otevírání nabídek podle finančního limitu zakázky, parametrizace otevírání
- Řízení otevírání, resp. dešifrování nabídek, hodnocení a stanovení výsledku
- Možnost osobní účasti při otevírání, dešifrování a hodnocení nabídek
Cena je v rozpětí Kč 2.000 – 3.000 podle rozsahu zakázky při on-line kontrole. Cena činí 4.000 Kč za zakázky, kdy je vyžadována osobní účast při otevírání (+ doprava Kč 5,-/km z Ostravy)